Saldo cadeaubon controleren

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de RIVS webshop of de RIVS Store?
Je kunt altijd een e-mail sturen naar: [email protected] Ook zijn wij maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30 uur bereikbaar op: 072-540 0757.

CONTACT
Webshop:
Ritsevoort 21
1811 DM Alkmaar
T 072-540 0757
E [email protected]


RIVS Store

Ritsevoort 21
1811 DM Alkmaar
T 072-721 0960


Bedrijfsgegevens
RIVS STORE B.V.®
Handelend onder de naam/namen: RIVS STORE 
Vestigingsadres: Ritsevoort 21
Telefoonnummer: 072-5400757 (ma t/m vrij van 09.00 t/m 17.30 uur)
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 68 577 508
BTW-identificatienummer: 857504472B01


VERZENDEN
Alle bestellingen worden zo spoedig mogelijk verwerkt. De bezorging van jouw bestelling duurt maximaal 4 werkdagen. Als je op zaterdag of zondag bij ons bestelt, wordt jouw bestelling maandag in behandeling genomen. Wij streven ernaar om jouw bestelling de volgende werkdag al bij je te bezorgen.


VERZENDKOSTEN
Binnen Nederland betaal je € 4,95. Voor een bestelling naar het buitenland (België, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje) betaal je altijd € 13,00 verzendkosten. Wij versturen al onze pakketen met PostNL.


BETALINGSMOGELIJKHEDEN
De betalingen van RIVS worden op een veilige en betrouwbare wijze verzorgd door de online betaalservice van MultiSafepay.

Hier staan de diverse manieren van betalen uitgelegd:

Via creditcard (Visa, MasterCard)
Je kunt jouw creditcardgegevens via de beveiligde SSL procedure* veilig invoeren en MultiSafepay zorgt samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Op elk scherm wordt duidelijk uitgelegd welke handelingen je op welk moment moet verrichten.

Via iDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.

*SSL is een beveiligingsprotocol die de communicatie (de verbinding tussen de gebruiker en de server) op het internet beveiligd. Gegevens zoals persoonlijke informatie of creditcard-gegevens kunnen hierdoor veilig worden uitgewisseld, zonder het risico te lopen dat deze in handen komen van derden.


BESTELPROCES

  • Als je een artikel in de RIVS webshop wilt bestellen, dan kunt u dit doen door bij het desbetreffende artikel op de knop 'Bestellen' te klikken. Het artikel wordt op dat moment in jouw shopping bag geplaatst; hiervan verschijnt een melding in jouw scherm. Rechtsboven op elke pagina staat een link naar jouw shopping bag. Als je hierop klikt, kom je automatisch in jouw shopping bag terecht.
  • In jouw shopping bag kun je het artikel of de artikelen wijzigen door op het icoon van het potlood te klikken. Je wordt terug geleid naar de productpagina van het desbetreffende artikel. Daarnaast kun je op het kruisje achter het artikel of op de knop 'leeg winkelwagen' klikken om alle artikelen uit jouw shopping bag te verwijderen. Ook kun je het aantal artikelen dat je wilt bestellen wijzigen in de kolom aantal. Via de knop 'verder winkelen' kun je verder shoppen in onze webshop.
  • Aan de linkerkant van de shoppingbag kunt je, indien je over deze beschikt, een kortingscode invullen.
  • Tevens kun je aangeven of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen en je dient aan te geven dat je akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden.
  • Als je jouw artikel(en) wilt afrekenen, klik je op de knop 'Ga door met afrekenen'. Als je verder wilt winkelen, klikt je op de knop 'Ga verder met winkelen'. 
  • Let op! Controleer jouw ingevulde gegevens goed; nadat je op de knop 'Ga door met afrekenen' hebt geklikt, kun je jouw bestelling niet meer wijzigen.
  • Nadat je op de knop 'Ga door met afrekenen' hebt geklikt, word je naar de beveiligde omgeving van jouw eigen bank geleid.
  • Wanneer je de juiste bank hebt aangevinkt, klik je op Betaal. Je komt nu in de omgeving van jouw bank terecht. Deze verbinding is, zoals hierboven staat vermeld onder de kop betalingsmogelijkheden, beveiligd via SSL.
  • Heb je jouw bestelling betaald via jouw eigen bank? Dan is jouw bestelling voltooid en word je teruggeleid naar de RIVS webshop. Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van jouw bestelling. Wij versturen jouw bestelling zo spoedig mogelijk. 
  • Wil je meer weten over onze leveringsmogelijkheden? Hieronder kun je de leveringsinformatie lezen. 

 
 
PRIJZEN
Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW.
 
 
LEVERINGSMOGELIJKHEDEN
Wanneer je de door jou gewenste artikelen hebt besteld, zullen deze zo spoedig mogelijk naar je worden verstuurd. Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Het bezorgen van jouw bestelling duurt maximaal 4 werkdagen. De door jou bestelde artikelen worden op het adres afgeleverd dat je hebt ingevuld op het bestelformulier. Je kunt een factuuradres en een leveringsadres invullen op ons bestelformulier. Deze twee adressen hoeven niet hetzelfde te zijn.
 
Binnen Nederland
Zodra de financiële transactie van jouw bestelling succesvol is afgehandeld, zullen wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo spoedig mogelijk wordt bezorgd. Wij hanteren een bezorgingslimiet van maximaal 4 werkdagen, maar we streven ernaar om jouw bestelling al de volgende dag bij je te laten bezorgen.
Voor de levering van jouw bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor welk oponthoud dan ook door toedoen van PostNL.
Als je in het weekend bij ons bestelt, wordt jouw bestelling maandag in behandeling genomen. 

Binnen Europa
Zodra de financiële transactie van jouw bestelling succesvol is afgerond, streven we ernaar om jouw bestelling een dag later af te leveren bij PostNL, zodat je jouw bestelling maximaal 14 dagen* later in ontvangst kunt nemen.
 
Rest van de wereld
Zodra de financiële transactie van jouw bestelling succesvol is afgerond, streven we ernaar om jouw bestelling een dag later af te leveren bij PostNL, zodat je jouw bestelling maximaal 23 dagen* later in ontvangst kunt nemen. 
* RIVS ® kan niet garant staan voor de gestelde leveringstermijnen van PostNL.
 
 
PROCEDURE RUILEN & RETOURNEREN
Heb je een aankoop gedaan in de RIVS webshop en ben je niet tevreden over het artikel of wil je het artikel ruilen? Je vindt hier alle informatie over onze ruil en retour procedure. Hieronder vind je alle noodzakelijke informatie van onze ruil en retour procedure.
* Je kunt een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel.
* Een artikel dient onbeschadigd, ongebruikt, schoon en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking aan ons retour te worden gestuurd. Je mag een artikel passen, maar je mag het artikel niet gebruiken en geen labels of prijskaartjes verwijderen als je het artikel wilt ruilen/retourneren.
* De kosten voor het retour sturen van een artikel zijn voor jouw eigen rekening. Een zending dient via PostNL en met track en trace code te worden verstuurd. Zendingen zonder track en trace code worden niet geaccepteerd.
* Je dient jouw retour/ruiling vooraf bij ons aan te melden middels deze pagina. Een om te ruilen artikel dient wel voorradig te zijn.
* Na ontvangst en controle van het retour gestuurde artikel wordt binnen 14 dagen het geld terug gestort op jouw IBAN nummer of in het geval van een ruiling ontvangt je het nieuwe artikel.
* Je kunt een artikel ook ruilen of retourneren in onze winkel in Alkmaar. Je dient hiervoor vooraf een e-mail te sturen naar [email protected] met daarin jouw naam, ordernummer, rekeningnummer en wanneer je verwacht langs te komen. Geef in het geval van een ruiling ook aan waarvoor je het artikel wilt ruilen. Heb je meerdere artikelen besteld? Vermeld dan ook welk artikel je wilt retourneren of ruilen. Let op! Je ontvangt geen geld terug in de winkel als je jouw retour artikel daar afgeeft. Jouw geld wordt terug gestort op jouw IBAN nummer via het RIVS hoofdkantoor. Een omruiling kan wel direct in de winkel worden afgehandeld.
* SALE artikelen die zijn gekocht in de RIVS webshop mogen altijd geruild of geretourneerd worden (uiteraard wel binnen 14 dagen na ontvangst). SALE artikelen die zijn gekocht in de RIVS winkel in Alkmaar mogen niet geruild of geretourneerd worden. Wij maken een onderscheid tussen de ruil- en retourprocedure in onze winkel en de webshop, omdat je in de winkel het artikel kunt passen, voelen, zien etc. Dit is in de RIVS webshop niet het geval en daarom mag je SALE artikelen gekocht in de RIVS webshop wel ruilen of retourneren, maar SALE artikelen gekocht in de RIVS winkel in Alkmaar niet.

 

KORTINGSCODE NIEUWSBRIEF
Bij het aanmelden op de RIVS nieuwsbrief ontvang je een kortingscode. De kortingscode is alleen geldig op de nieuwe collectie en niet op SALE artikelen.

 

KLACHTEN
Heb je een klacht?
Je kunt een e-mail sturen naar: [email protected] Wij zullen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en zorgen dat alles goed wordt afgehandeld. Je ontvangt uiterlijk 14 dagen na jouw e-mail een reactie van ons. Deze termijn is conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.
 
Je mag ons ook altijd bellen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar op: 072-540 0757 van 09.00-17.30 uur.